Potrzebujesz więcej informacji o tym, jak zatrudnić firmę SEO? Wejdź na www.youtube.com/watch?v=rlw0BTQOFow.
Kiedy masz swoje przedsiębiorstwo i tworzysz dla niego stronę firmową, na pewno po czasie rozmyślasz o tym, co zrobić, by pojawiała się ona pierwszej stronie wyników wyszukiwania. Wiadomo wszak, że w dzisiejszych czasach widoczność w sieci jest jednym z warunków sukcesu, gdyż to właśnie stąd szereg klientów po raz pierwszy dowie się o twojej działalności. Jak wobec tego znaleźć solidną agencję SEO? Należy wsłuchać się w sugestie ekspertów, a najlepiej samego Google.
Google doradza, jak wybrać dobrą firmę SEO
Nie da się ukryć, że cała branża usług SEO, a więc działań związanych z optymalizacją stron internetowych pod kątem wyszukiwarek, zaistniała i nieprzerwanie rozwija się w zasadzie wyłącznie za dzięki wyszukiwarce Google. Mimo obecności innych opcji, jak między innymi Yandex, Baidu bądź Rambler, w dalszym ciągu kluczowe są pozycje zajmowane w wyszukiwarce potentata z Mountain View. Każdy zatem, kto potrzebuje zaistnieć w internecie, powinien powalczyć o swoją pozycję w top 10 w Google. W przypadku branż, gdzie występuje mocna konkurencja, zwykle nie jest to realne bez konsultacji z ekspertami z firmy SEO. Google postanowiło pomóc tym, dla których idea optymalizacji stron jest czymś nowym, i przyszykowało krótki film o tym, jak wybrać rzetelną agencję SEO.
Cechy solidnej agencji SEO według Google
Pracownik Google z ponad dziesięcioletnim stażem klarownie tłumaczy, jak zatrudnić dobrą firmę SEO, wymieniając wśród najważniejszych cech między innymi:
- rozpoczęcie pozycjonowania i optymalizacji od gruntownego audytu strony,
- zdolność estymacji czasu i budżetu koniecznego do zakończenia zakładanych działań,
- zagwarantowanie witrynie wsparcia technicznego oraz prowadzenie działań nad podniesieniem jej użyteczności,
- nieprzerwany monitoring kondycji strony oraz okresową analizę jej statystyk,
- zapewnienie witrynie opieki technicznej oraz prowadzenie działań nad ulepszeniem jej użyteczności,
- dbałość o ogólną widoczność strony www, a nie jedynie pozyskiwanie pozycji w wyszukiwarce na pojedyncze słowa kluczowe.
Pracownica Google zaznacza również, iż solidna agencja SEO nigdy nie obieca fenomenalnych wyników z dnia na dzień, gdyż optymalizacja strony internetowej jest procedurą długofalowym, w wielu przypadkach dającą pierwsze efekty dopiero po paru miesiącach działań.