Wirtualny spacer z modelem 3D to doskonały sposób na przedstawienie potencjalnym klientom naszej powierzchni usługowej, nieruchomości czy biura, z których planują korzystać. Dla większości klientów możliwość zwiedzenia takiego wnętrza przed sygnowaniem umowy jest nadzwyczaj istotna, a my udostępniając taki wirtualny spacer z modelem 3D, możemy pomóc podjąć im korzystną dla nas decyzję. Ale czym są modele 3D oraz spacer wirtualny? Jak można wykorzystać taką wizualizację w biznesie i czy powinno się to robić? Odpowiedź na te pytania przedstawiamy w dalszej części artykułu.
Do czego przyda Ci się wirtualny spacer z wnętrzami 3D?
Wnętrza 3D to opracowany w oparciu o wielu fotografii model 3D naszej nieruchomości, któremu przyglądamy się niczym „domowi dla lalek”. W takim modelu widzimy rozkład poszczególnych wnętrz, a my mamy możliwość go zbliżać, przesuwać i skupiać się na wybranych pomieszczeniach. Model udostępnia się klientom w wersji interaktywnej, dzięki której mają oni dostęp do całej bryły budynku wraz z wnętrzami 3D. Niezależnie od przygotowania samego modelu wnętrza 3D, możemy również zamówić wersję interaktywną ze spacerem wirtualnym. Jest to najpopularniejsza opcja. Polega ona na tym, że oprócz przeglądania samego modelu 3D pomieszczeń, przykładowo hostelu czy siedziby przedsiębiorstwa, jesteśmy w stanie przejść za jednym kliknięciem myszki do takiego lokalu, a następnie rozpocząć jego zwiedzanie od środka. Wirtualny spacer 3D umożliwia także przechodzić do kolejnych wnętrz tak samo jak w rzeczywistości.
Wirtualny spacer VR w biznesie – gdzie je zamieścić?
Z wykorzystaniem modeli 3D z wirtualnym spacerem jesteśmy w stanie dokładnie pokazać klientom konkretny budynek i jego wnętrza. Taką formę promocji można wykorzystać do prezentacji hotelu, restauracji albo warsztatu, a także po prostu pokazać znacznemu gronu odbiorców jak “od środka” wygląda nasz zakład pracy. Wnętrza 3D możemy także użyć, w trakcie sprzedaży posiadłości, by ewentualni klienci byli w stanie szczegółowo zapoznać się z nieruchomością.
Jest kilka argumentów, dla których opłaca się wykonywać modele 3D wraz ze spacerem wirtualnym. Pierwszy z nich to możliwość umieszczania ich na naszej stronie firmowej, w Google Maps czy dodanie ich do wielu przydatnych miejsc. Wirtualny spacer z modelem 3D daje też świetną możliwość nakłonienia klienta, by wybrał nasze usługi . Osoby, które poznają dokładnie naszą firmę będą mieć do niej znacznie szerszym zaufaniem i odbiorą jako kompetentną markę. Jest to także bardzo dobra metoda na zabłyśnięcie na tle rywalizujących z nami podmiotów, bowiem obecnie – mimo szerokiego dostępu do tej technologii – większość firm jej nie wykorzystuje. Model wnętrza 3D można zdobyć szybko — trzeba po prostu zamówić jego przygotowanie u doświadczonego fotografa.
Nasze dane kontaktowe:
Daniel Myhal
Rekomendowany Fotograf Google
Mob.: +48 510 750 291
E-mail:
[email protected]