Marketing

Co zyskamy dzięki publikacji raportu danych pozafinansowych?

Uzyskaj więcej szczegółów o rapocie danych pozafinansowych.

Raporty danych pozafinansowych bywają coraz częściej publikowane przez najróżniejsze przedsiębiorstwa. Na ich stworzenie najchętniej decydują się wiodące marki – państwowe kompanie czy światowe firmy, ale spotyka się je również w trochę mniejszych spółkach. Najpopularniejszym rodzajem raportu danych pozafinansowych okazuje się CSR, a więc raport odpowiedzialności społecznej. Z danych, jakie są w nim zawarte można dowiedzieć się m. in. jakie są proporcje kobiet i mężczyzn na najważniejszych stanowiskach decyzyjnych, jak ważna jest dla niej przyroda i w które akcje charytatywne lokuje środki. Dlaczego zatem opłaca się przygotować raport danych pozafinansowych? O czym wiedzieć przy jego publikacji, aby przyniósł oczekiwane skutki?

Raport danych pozafinansowych – plusy

Na raport danych pozafinansowych dobrze postawić w szczególności z uwagi na postrzeganie firmy. Wydając raport CSR kreujemy image firmy zaangażowanej, a to ma wpływ zarówno na zwiększenie ilości klientów, jak i brak trudności z otrzymaniem późniejszych dotacji. Raport danych pozafinansowych oprócz tego umożliwia zbudowanie więzi z miejscowymi społecznościami i władzami, a to jest bardzo ważne dla każdej firmy – tak lokalnych spółek, jak i ogólnoświatowych holdingów.

Raport danych pozafinansowych – komu zlecić?

Stworzenie raportu danych pozafinansowych przyniesie spodziewane rezultaty tylko wówczas, gdy jego dane wydamy w przystępnej estetycznie formule. Z tego powodu po przygotowaniu danych, dobrze zlecić przygotowanie publikacji raportu sprawdzonej firmie graficznej. Przez to potencjalni kontrahenci łatwo wyszukają najistotniejsze informacje, a to w dużym stopniu rzutuje na ich zdanie o marce. Nie zapominajmy również, że raport danych pozafinansowych będzie częścią strategii kształtowania image’u marki – powinien więc nawiązywać do wydawanych przez nią pozycji promocyjnych.

Nasze dane kontaktowe:
Pracownia Register
ul. Murarska 3c lok. 8
31-311 Kraków

Tel.: +48 12 265 85 50
Mob.: +48 503 342 656
E-mail: [email protected]