Aby klient dostrzegł twoją działalność musisz nie tylko mieć firmową stronę internetową, lecz także postarać się o jej pojawianie się na wysokich pozycjach w wynikach wyszukiwania. Do tego kluczowa jest zawartość strony i to czy cyklicznie publikowane są na niej nowe profesjonalne i użyteczne dla odbiorcy artykuły. Jednak nie wolno także pomijać tzw. link buildingu, […]
Marketing
Poradnik Google o tym, jak wybrać agencję SEO
Kiedy masz swoje przedsiębiorstwo i tworzysz dla niego stronę firmową, na pewno po czasie rozmyślasz o tym, co zrobić, by pojawiała się ona pierwszej stronie wyników wyszukiwania. Wiadomo wszak, że w dzisiejszych czasach widoczność w sieci jest jednym z warunków sukcesu, gdyż to właśnie stąd szereg klientów po raz pierwszy dowie się o twojej działalności. […]
Trendy w content marketingu na 2022 rok
Content marketing jest dziś podstawą obecności firm w internecie. I chociaż jego założenie wciąż opiera się na dostarczaniu użytkownikom wartościowych treści, to z roku na rok zmieniają się panujące w nich trendy. Sprawdź, jak w 2022 roku przygotować skuteczną strategię content marketingową. Zmiany w marketingu internetowym Czasy, w których wyszukiwarki internetowe doceniały teksty z jak […]
YouTube SEO, czyli jak wygląda pozycjonowanie filmów na YouTube
Ponad 2 miliardy użytkowników i 500 godzin wideo przesyłanego do serwisu w każdej minucie – tak krótko można opisać popularność YouTube. Czy to wciąż jest dobre miejsce dla nowych kanałów? Jak poprawić widoczność filmów? Czy możliwe jest pozycjonowanie filmów? Wyszukiwarka w YouTube Wyszukiwanie nowych treści w YouTube opiera się na wynikach wyszukiwania i rekomendacjach (strona […]
Co zyskamy dzięki publikacji raportu danych pozafinansowych?
Raporty danych pozafinansowych bywają coraz częściej publikowane przez najróżniejsze przedsiębiorstwa. Na ich stworzenie najchętniej decydują się wiodące marki – państwowe kompanie czy światowe firmy, ale spotyka się je również w trochę mniejszych spółkach. Najpopularniejszym rodzajem raportu danych pozafinansowych okazuje się CSR, a więc raport odpowiedzialności społecznej. Z danych, jakie są w nim zawarte można dowiedzieć […]
Frazy kluczowe – czy znasz wszystkie ich typy i wiesz, na które z nich warto się pozycjonować?
Rozpoczynając współpracę z agencją SEO z pewnością spotkacie się z terminem słowa/frazy kluczowe (z ang. keywords), a także z takimi określeniami jak long-tail, frazy sprzedażowe czy brandowe. Co oznaczają te pojęcia i jakie typy fraz są szczególnie istotne w pozycjonowaniu? Wyjaśniamy w artykule. Czym są frazy kluczowe? Zacznijmy jednak od początku – czym są frazy/słowa […]
Planujesz imprezę outdoorową? Nie zapomnij wynająć sprzętu eventowego
Różne eventy, zarówno te w plenerze, jak i na krytych przestrzeniach, urządzanie są praktycznie każdego dnia. W dzisiejszych czasach ich organizacji nie podejmują się jedynie spore miejscowości i spółki. Częstokroć jednakże, kiedy małe podmioty decydują się na przygotowanie takiego wydarzenia okazuje się, iż nie posiadają odpowiedniego sprzętu, a jego nabycie na jednokrotne użycie jest jednym […]
Evergreen content – czym jest i dlaczego warto go stosować?
Wczoraj płonęła Katedra Notre-Dame w Paryżu, dziś lasy w Amazonii – takie tematy charakteryzują się stosunkowo krótką żywotnością i szybko wypierane są przez inne, bardziej aktualne problemy. W opozycji do newsów stoi evergreen content. Czym jest, dlaczego jest ważny i jak można go wykorzystać w strategii content marketingowej? Jakie są dobre przykłady i antyprzykłady? Evergreen […]
Budowanie wizerunku w biznesie – wnętrza firmy w Mapach Google
Wirtualny spacer z modelem 3D to doskonały sposób na przedstawienie potencjalnym klientom naszej powierzchni usługowej, nieruchomości czy biura, z których planują korzystać. Dla większości klientów możliwość zwiedzenia takiego wnętrza przed sygnowaniem umowy jest nadzwyczaj istotna, a my udostępniając taki wirtualny spacer z modelem 3D, możemy pomóc podjąć im korzystną dla nas decyzję. Ale czym są […]
Rekomendowany fotograf Google – usługi zgodne ze standardami Google
Spacery wirtualne po firmach stają się popularne, a wiele podmiotów coraz częściej zleca wykonanie takiej usługi i dodanie spaceru w wizytówce Google. Opcja zdalnego przejścia się po firmie przysporzy sporą ilość nowych klientów i zwiększy dochody naszego biznesu. Aby jednak wirtualny spacer był wysokojakościowy, jego przygotowanie powinno się powierzyć rekomendowanemu fotografowi Google. Jakie kryteria spełnia […]