Marketing

Jak stworzyć skuteczną reklamę dla małej firmy?

Masz małą firmę i zastanawiasz się, jak dotrzeć do większej ilości klientów? Sprawdź, jakie niedrogie i skuteczne działania marketingowe mogą okazać się przydatne w Twoim biznesie! Działania marketingowe w małej firmie: co zrobić, żeby były skuteczne? Niezależnie od tego, czy mowa o działaniach marketingowych w małej, średniej, czy dużej firmie – zawsze należy zacząć od […]

Marketing

Google Ads i optymalizacja kampanii

Google Ads, znane pierwotnie jako Google AdWords, to narzędzie do reklamy online, które zostało uruchomione przez Google w październiku 2000 roku. Początkowo, AdWords umożliwiało reklamodawcom tworzenie tekstowych reklam wyszukiwarkowych, które były wyświetlane obok wyników organicznych wyszukiwania na stronie Google. Pierwszy model płatności za te reklamy był oparty na systemie licytacji, w którym reklamodawcy mogli ustalać, […]

Marketing Tematyka stron internetowych Usługi

PBN a link building – wizytówki NAP oraz publikacje z linkiem kanonicznym

Aby klient dostrzegł twoją działalność musisz nie tylko mieć firmową stronę internetową, lecz także postarać się o jej pojawianie się na wysokich pozycjach w wynikach wyszukiwania. Do tego kluczowa jest zawartość strony i to czy cyklicznie publikowane są na niej nowe profesjonalne i użyteczne dla odbiorcy artykuły. Jednak nie wolno także pomijać tzw. link buildingu, […]

Marketing Tematyka stron internetowych Usługi

Poradnik Google o tym, jak wybrać agencję SEO

Kiedy masz swoje przedsiębiorstwo i tworzysz dla niego stronę firmową, na pewno po czasie rozmyślasz o tym, co zrobić, by pojawiała się ona pierwszej stronie wyników wyszukiwania. Wiadomo wszak, że w dzisiejszych czasach widoczność w sieci jest jednym z warunków sukcesu, gdyż to właśnie stąd szereg klientów po raz pierwszy dowie się o twojej działalności. […]

Baza porad Marketing

Trendy w content marketingu na 2022 rok

Content marketing jest dziś podstawą obecności firm w internecie. I chociaż jego założenie wciąż opiera się na dostarczaniu użytkownikom wartościowych treści, to z roku na rok zmieniają się panujące w nich trendy. Sprawdź, jak w 2022 roku przygotować skuteczną strategię content marketingową. Zmiany w marketingu internetowym Czasy, w których wyszukiwarki internetowe doceniały teksty z jak […]

Baza porad Marketing Tematyka stron internetowych

YouTube SEO, czyli jak wygląda pozycjonowanie filmów na YouTube

Ponad 2 miliardy użytkowników i 500 godzin wideo przesyłanego do serwisu w każdej minucie – tak krótko można opisać popularność YouTube. Czy to wciąż jest dobre miejsce dla nowych kanałów? Jak poprawić widoczność filmów? Czy możliwe jest pozycjonowanie filmów? Wyszukiwarka w YouTube Wyszukiwanie nowych treści w YouTube opiera się na wynikach wyszukiwania i rekomendacjach (strona […]

Marketing

Co zyskamy dzięki publikacji raportu danych pozafinansowych?

Raporty danych pozafinansowych bywają coraz częściej publikowane przez najróżniejsze przedsiębiorstwa. Na ich stworzenie najchętniej decydują się wiodące marki – państwowe kompanie czy światowe firmy, ale spotyka się je również w trochę mniejszych spółkach. Najpopularniejszym rodzajem raportu danych pozafinansowych okazuje się CSR, a więc raport odpowiedzialności społecznej. Z danych, jakie są w nim zawarte można dowiedzieć […]

Marketing

Frazy kluczowe – czy znasz wszystkie ich typy i wiesz, na które z nich warto się pozycjonować?

Rozpoczynając współpracę z agencją SEO z pewnością spotkacie się z terminem słowa/frazy kluczowe (z ang. keywords), a także z takimi określeniami jak long-tail, frazy sprzedażowe czy brandowe. Co oznaczają te pojęcia i jakie typy fraz są szczególnie istotne w pozycjonowaniu? Wyjaśniamy w artykule. Czym są frazy kluczowe? Zacznijmy jednak od początku – czym są frazy/słowa […]

Marketing Usługi

Planujesz imprezę outdoorową? Nie zapomnij wynająć sprzętu eventowego

Różne eventy, zarówno te w plenerze, jak i na krytych przestrzeniach, urządzanie są praktycznie każdego dnia. W dzisiejszych czasach ich organizacji nie podejmują się jedynie spore miejscowości i spółki. Częstokroć jednakże, kiedy małe podmioty decydują się na przygotowanie takiego wydarzenia okazuje się, iż nie posiadają odpowiedniego sprzętu, a jego nabycie na jednokrotne użycie jest jednym […]

Marketing

Evergreen content – czym jest i dlaczego warto go stosować?

Wczoraj płonęła Katedra Notre-Dame w Paryżu, dziś lasy w Amazonii – takie tematy charakteryzują się stosunkowo krótką żywotnością i szybko wypierane są przez inne, bardziej aktualne problemy. W opozycji do newsów stoi evergreen content. Czym jest, dlaczego jest ważny i jak można go wykorzystać w strategii content marketingowej? Jakie są dobre przykłady i antyprzykłady? Evergreen […]